Přátelé, jedeme na plné obrátky! Balíme a expedujeme každý den. Monitorujeme aktuální situaci v ČR a nabízíme pouze způsoby dopravy a platby které 100% fungují!

Reklamace a vrácení zboží

Ať už se stalo cokoliv, ozvěte se a spolu to určitě vyřešíme. Napište nám, co se stalo a číslo vaší objednávky.
My se vám ozveme a vzniklý problém vyřešíme.

Vrácení zboží                                                                                                                                                                                                                           

  • Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K odstoupení od smlouvy můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
  • Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu Numbero Plus s.r.o., Strážnická 971/3, 627 00 Brno - Slatina.
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
  • Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

 

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
  • Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. Numbero Plus vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z Numbero Plus k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus hradí zákazník.

Vrácení peněz lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

1. Právo na vrácení peněz platí do 14 dnů od doručení zboží.
2. Zboží nesmí být poškozené
3. Zboží musí být zabalené v původním obalu

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Reklamace                                                                                                                                                                                                                                 

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  • Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K reklamaci si můžete jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
  • Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat na emailu info@numberoplus.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  • Zboží zašlete neprodleně na adresu Numbero Plus s.r.o., Strážnická 971/3, 627 00 Brno - Slatina.
  • Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
  • Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

 

  • Adresa pro zaslání reklamace:
    Numbero Plus s.r.o.
    Strážnická 971/3
    627 00
    Brno-Slatina

  • Reklamační a zákaznické oddělení:
    telefon:+420 777 856 680 nebo +420 773 663 199
    e-mail: info@numberoplus.cz
  • https://www.numberoplus.cz/servis/

 

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30-denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.

  • Numbero Plus vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z Numbero Plus k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus hradí zákazník.

VÍCE INFORMACÍ ZDE


Pokud se nedovoláte, napište nám a my vám co nejrychleji odpovíme.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.