Přátelé, jedeme na plné obrátky! Balíme a expedujeme každý den. Monitorujeme aktuální situaci v ČR a nabízíme pouze způsoby dopravy a platby které 100% fungují!

Reklamace a vrácení zboží

Ať už se stalo cokoliv, ozvěte se a spolu to určitě vyřešíme. Napište nám, co se stalo a číslo vaší objednávky.
My se vám ozveme a vzniklý problém vyřešíme.

Vrácení zboží                                                                                                                                                                                                                           

  • Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K odstoupení od smlouvy si můžete jednoduše stáhnout Reklamační formulář, který vytisknete, vyplníte a přiložíte k zásilce.
  • Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky společností Zásilkovna s podacím kódem: 90999627
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
  • Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Reklamační a zákaznické oddělení:
    Telefon:+420 777 856 680 nebo +420 773 663 199 (po–čt, 10.00–14.00 hod.)
    E-mail: info@numberoplus.cz
     
     

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
  • Numbero Plus v tomto případě uhradí cenu zakoupeného zboží a náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus.

Vrácení peněz lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

1. Právo na vrácení peněz platí do 14 dnů od doručení zboží.
2. Zboží nesmí být poškozené
3. Zboží musí být zabalené v původním obalu

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Reklamace                                                                                                                                                                                                                                 

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  • Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K reklamaci si můžete jednoduše stáhnout Reklamační formulář, který vytisknete, vyplníte a přiložíte k zásilce.
  • Zboží zašlete společností Zásilkovna s podacím kódem: 90999627
  • Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat na emailu info@numberoplus.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  • Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.

 

  • Adresa pro zaslání zboží zpět:
    Numbero Plus s.r.o.
    Neklanová 12
    615 00
    Brno-Židenice

  • Reklamační a zákaznické oddělení:
    Telefon:+420 777 856 680 nebo +420 773 663 199 (po–čt, 10.00–14.00 hod.)
    E-mail: info@numberoplus.cz
     

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30-denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

  • Numbero Plus v tomto případě uhradí cenu zakoupeného zboží a náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus.

VÍCE INFORMACÍ ZDE


Pokud se nedovoláte, napište nám a my vám co nejrychleji odpovíme.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení